lunes, 21 de diciembre de 2015

REDUCE - REUTILIZA - RECICLA

Las 3R en Mas la Llum


Reutilizando los tetabriks de los desayunos
En Mas la Llum como ya sabéis en el desayuno servimos leche y bebidas vegetales ecológicas en tetabrik, y éste se ha convertido en nuestro principal residuo no biodegradable.
Minimizamos el consumo de plásticos y briks al máximo, priorizamos la compra a granel y de proximidad, los envases de papel y cartón, en algunos casos el vidrio, pero de momento no tenemos otra alternativa a la leche y bebidad vegetales.
Los briks los llevamos siempre al contenedor amarillo para su posterior reciclado, pero nos sabía a poco, y empezamos a pensar otras utilidades...
 








Al Mas la Llum com ja sabeu, en l'esmorzar servim llet i begudes vegetals ecològiques en tetrabric, i aquests s'han convertit en el nostre principal residu no biodegradable.

Minimitzem el consum de plàstics i brics al màxim, prioritzem la compra a granel i de proximitat, els envasos de paper i cartó, en alguns casos de vidre, però de moment no tenim una altra alternativa per a la llet i les begudes vegetals.


Els tetrabrics els portem sempre al contenidor groc per al seu reciclat, però ens semblava poc aquest compromís, i vam començar a pensar a donar-los-hi altres utilitats...

No hay comentarios:

Publicar un comentario